秋日的黃昏


晚風微微


小鎮山頭


燈一盞一盞的亮了


 


一輪明月靜靜的高掛著


舒朗的雲彩


淡淡的天色


 


秋天的月兒


就是這麼的迷人


 



 


Moon River   


作曲Henry Mancini / 填詞Johnny Mercer


 


Moon river wider than a mile
I'm crossing you in style some day
Oh, dream maker
You heart breaker
Wherever you're going
I'm going your way

Two drifters off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after the same rainbow's end
Waiting 'round the bend
My huckleberry friend
Moon river and me


 


 


月河,比一哩更寬
總有一天,我會以優雅的方式跨越過你

噢!織夢者


你總是讓人心碎
不論你去向何方 我將隨你而去


兩個流浪者想看清這世界

如此廣闊的世界讓我們欣賞

我倆跟隨著同一道彩虹的末梢

在圓弧外等待

我的知心好友 還有月河和我


  


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cannywann 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()